Regulamin

Regulamin świadczenia usług przez sklep internetowy www.taniegrzanie.sklep.pl

I. Postanowienia ogólne
1. Właścicielem sklepu internetowego www.taniegrzanie.sklep.pl jest firma :
Ideal24
ul. Leszczyńskiego 4 lok 29
50-078 Wrocław
NIP 895 130 61 16
zwany dalej Sprzedawcą.

2. Zamawiającym może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która nie jest osobą prawną, prowadząca własną działalność gospodarczą lub zawodową.

3. Regulamin określa zakres i warunki świadczenia usług przez sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę.

II. Zamówienia
4. Zakupów dokonywać można za pośrednictwem:
- sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.taniegrzanie.sklep.pl (nie trzeba się rejestrować ani logować) - jest to najszybszy sposób złożenia zamówienia. Produkty można wyszukiwać przeglądając kategorie produktów lub korzystając z wyszukiwarki. Istnieje możliwość wyboru sposobu wyświetlania oferty sklepowej (pełna lista, skrócona lista, alternatywna lista). Po wybraniu produktu należy przejść na jego stronę poprzez kliknięcie na jego nazwę. Można również włożyć produkt bezpośrednio do koszyka, używając przycisku "do koszyka". Na stronie produktu można zapoznać się ze szczegółowym opisem towaru. Koszyk sklepowy służy do przechowywania zakupów do czasu "podejścia do kasy", czyli do momentu finalizacji zamówienia w sklepie. Każdy towar, który klient zamierza kupić, należy uprzednio włożyć do koszyka. Umożliwiają to odpowiednie przyciski przy każdym z produktów. Zawartość koszyka można modyfikować w dowolnej chwili przed finalizacją zamówienia. Każdy produkt można usunąć z koszyka. Po każdej zmianie ilości któregoś z produktów w koszyku, naciskamy przycisk "aktualizuj ilość produktów w koszyku", aby jego zawartość została zaktualizowana. W kolejnym etapie składania zamówienia klient wybiera dogodną formę dostawy i płatności oraz wpisuje dane do faktury i adres, na który ma być wysłane zamówienie. Uwagi związane z zamówieniem można wpisać w polu "Notatki i sugestie". Całość trzeba zatwierdzić używając znajdującego się na dole strony przycisku: "Przejdź do potwierdzenia". Aby sfinalizować zamówienie, zamawiający musi wcisnąć przycisk "Potwierdź". Po zakończeniu procesu zamawiania i otrzymaniu zamówienia sklep wysyła na wskazany adres mailowy wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia. Dla płatności przelewem w wiadomości potwierdzającej zamówienie klient otrzymuje dane do przelewu.
- wysyłając wiadomość e-mail - w treści wiadomości Zamawiający powinien podać: nazwę i adres podmiotu zamawiającego, adres dostawy (jeżeli różni się od adresu siedziby), nazwy zamawianych produktów, kody produktów, ilość produktów, ceny produktów, wartość zamówienia, wybraną formę płatności oraz kontakt do osoby zamawiającej: adres e-mail i numer telefonu.

5. Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma wiadomości e-mail potwierdzającą złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.taniegrzanie.sklep.pl. Dla zamówień płatnych przelewem znajdą się dodatkowo szczegóły dotyczące płatności.

6. Przyjęcie zamówienia nie jest równoznaczne z tym, że zamówienie zostanie w pełni zrealizowane. Ewentualne zmiany w ilości lub terminie dostawy będą uzgadniane telefonicznie lub e-mailem. Sklep dołoży wszelkich starań, by każde zamówienie zostało zrealizowane w całości i w jak najkrótszym czasie

7. Zastrzegamy sobie prawo do nieprzyjęcia lub odrzucenia zamówienia.

8. Ceny towarów znajdujących się w sklepie podane są w złotych polskich i są cenami brutto czyli zawierają podatek VAT.

9. Cennik nie jest odzwierciedleniem aktualnego stanu magazynowego oraz nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 KC.

10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen podanych na stronie internetowej www.taniegrzanie.sklep.pl. oraz prawo do wprowadzania zmian w opisanych zasadach.

11. Sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia płatnego przelewem bezpośrednio po otrzymaniu wpłaty na konto.

12. Gdy w ciągu 14 dni przelew nie zostanie zrealizowany, zamówienie jest anulowane.

13. W przypadku braku towaru w magazynie Sprzedawca poinformuje Zamawiającego o wydłużeniu czasu realizacji zamówienia. Po otrzymaniu akceptu od Zamawiającego, zamówienie będzie skierowane do realizacji.

14. Wystawiamy fakturę VAT na wyraźnie życzenie Zamawiającego i jest ona dostarczana drogą mailową. Na życzenie Zamawiającego faktura może być dostarczona Pocztą Polską. W przypadku braku danych do faktury wystawiany jest paragon.

15. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia w przypadkach:
- uzasadnionych wątpliwość co do prawdziwości danych deklarowanych przez Klienta.
- błędów systemu bądź obsługi sklepu.
- zainteresowania towarami ograniczonymi ilościowo: po promocyjnej cenie lub wyprzedawanych.

III. Dostawa towaru
16. Zamówione towary dostarcza firma kurierska lub spedycyjna zależnie od wielkości zamawianego towaru. Odbiorcy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej otrzymują towar w terminie 1-2 dni robocze po nadaniu przesyłki. Możliwa jest także dostawa własnym transportem.

17. Wszystkie paczki wysyłane firmą kurierską są ubezpieczone. Odbiorca powinien sprawdzić zawartości paczki w obecności kuriera. Kurier powinien poczekać aż odbiorca upewni się, że towar nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu. Odbierając przesyłkę powinno się sprawdzić, czy paczka i jej zawartość nie są uszkodzone. Nawet jeśli opakowanie nie jest naruszone należy sprawdzić stan i zawartość przesyłki.

18. Jeżeli towar uległ uszkodzeniu, Zamawiający ma obowiązek spisania w obecności kuriera, który dostarczył zamówienie, protokołu reklamacyjnego i skontaktowanie się ze sklepem i. W tym celu należy wysłać wiadomość na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub zadzwonić pod numer tel. 733 80 43 96 lub 733 14 00 03

IV. Płatności
19. Należność za towar można regulować w następujący sposób:
- płatność przy odbiorze / pobranie - za zamówienie Zamawiający płaci kurierowi w momencie dostarczenia przesyłki.
- płatność przelewem / przedpłata - za towary Zamawiający płaci przed realizacją zamówienia na podstawie faktury proforma. Paczkę wysyłamy po zaksięgowaniu należnej kwoty na naszym koncie.
- płatności internetowe i karty płatnicze - pozwala na natychmiastowe opłacenie zamówienia online.
Paczkę wysyłamy po zaksięgowaniu należnej kwoty na naszym koncie.

20. Dane do przelewu dla płatności przelewem:
Ideal24
ul. Leszczyńskiego 4 lok 29
50-078 Wrocław

BZWBK
20 1090 2402 0000 0001 3188 4151

21. W poleceniu przelewu lub blankiecie pocztowym zawsze należy wpisać numer zamówienia.

V. Koszt dostawy
22. Koszt dostawy podany jest przy każdym towarze prezentowanym w sklepie. W przypadku zakupu kilku towarów prosimy o kontakt celem optymalizacji kosztów dostawy

24. Koszt dostawy doliczany jest do faktury VAT w osobnej pozycji. Koszt dostawy może być wliczony w cenę zamawianych produktów - prosimy o wpisanie w uwagach do zamówienia informacji o zmianie sposobu rozliczenia kosztów dostawy. Powyższy cennik dostaw ograniczony jest do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Ceny dostaw zagranicznych uzależnione są od kraju odbiorcy i wielkości zamówienia. Cenę dostawy zagranicznej można uzyskać pisząc na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

VI. Reklamacje
25. Bezpłatna gwarancja na oferowane przez sklep taniegrzanie.sklep.pl artykuły zależy od ich producentów i dystrybutorów.

26. W okresie gwarancji problemy techniczne są rozpatrywane przez autoryzowane serwisy producentów i dystrybutorów na terenie całego kraju. Adresy punktów znajdują się w kartach gwarancyjnych lub na stronach internetowych producentów i dystrybutorów. Producent lub dystrybutor dokonuje naprawy sprzętu przez autoryzowany serwis. Gwarant jest zobowiązany do pokrycia kosztów transportu wadliwego towaru, o ile nie świadczy napraw w Państwa miejscu zamieszkania. Nie jest konieczne zgłaszanie niesprawnego sprzętu za pośrednictwem sprzedawcy. Naprawa za pośrednictwem sklepu internetowego TanieGrzanie wiąże się z przekazaniem przez sklep produktu do autoryzowanego serwisu producenta lub dystrybutora. Pośrednictwo wydłuża czas naprawy - FORMULARZ REKLAMACJI.

27. W celu dokonania naprawy gwarancyjnej za pośrednictwem sklepu internetowego taniegrzanie.,sklep.pl prosimy o złożenie reklamacji na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub wysłać na adres Ideal24 , ul. Leszczyńskiego 4 lok 29, 50-078 Wrocław.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej :
- imię, nazwisko, adres i adres mailowy
- data zawarcia umowy, numer faktury
- przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Kupującego
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji poprosimy o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacja jest rozpoznawana w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłamy na podany przez Kupującego adres email bądź na adres poczty tradycyjnej

28. Jeśli reklamacja wymaga oględzin / naprawy produktu, Klient zobowiązany jest odesłać towar do naszego magazynu na własny koszt. Informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek, o których nie został wcześniej uprzedzony.

29. Gwarancja nie obejmuje produktów, które były nieodpowiednio przechowywane lub złożone, nieprawidłowo użytkowane, przerabiane, pielęgnowane przy pomocy niewłaściwych metod lub środków czystości. Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia, rozdarć, nacięć, rys i zadrapań lub innego rodzaju uszkodzeń mechanicznych.
Sklep nie będzie w żadnym razie odpowiedzialny wobec jakichkolwiek osób z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych poniesionych z powodu użytkowania oferowanych przez nas towarów. Odpowiedzialność za szkody wynikłe ewentualnie z nieprawidłowego funkcjonowania produktów użytkowanych zgodnie z ich instrukcją obsługi ogranicza się do warunków gwarancyjnych danego produktu lub towaru, o ile na niego jest udzielana gwarancja.
Kupujący ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej we Wrocławiu. Informacje o sposobie dostępu do tych procedur znajdują się pod adresem www.uokik.gov.pl w zakładce Rozstrzygania sporów konsumenckich

VII. Zwroty
30. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. UWAGA - Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni nie dotyczy nabywców towarów lub usług, którzy są przedsiębiorcami.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia czyli pismo wysłane pocztą na adres - IDEAL24 , ul. Leszczyńskiego 4 lok 29, 50-078 Wrocław lub pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe - FORMULARZ ODSTĄPIENIA.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na wskazany w odpowiedzi adres naszego magazynu niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

31. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów.
Wysokość tych kosztów szacowana jest zależnie od rodzaju towaru na kwotę:
towary do 30 kg i najdłuższym boku do 80 cm - 30 zł
towary do 30 kg i najdłuższym boku do 120 cm - 60 zł
towary spakowane na europalecie - 150 zł
towary nie mieszczące się na europalecie - koszt zwrotu do ustalenia, zależnie od wymiaru i odległości

32. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu/ konsumentowi w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb np. towar wykonany w kolorze z palety RAL innym niż biały lub zmodyfikowany zgodnie z zamówieniem.

VIII. Postanowienia końcowe
33. Oferta jest ważna wyłącznie na terenie Polski.
W przypadku wysyłki poza teren Polski proszę zapytać o koszty transportu

34. Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne i w żadnym wypadku nie będą ujawniane osobom trzecim ani innym podmiotom, zgodnie z Ustawą z dnia 34 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania.

35. Informacje zawarte na stronie internetowej stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

36. Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przetwarzanie przez sklep taniegrzanie.sklep.pl, swoich danych osobowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997).

37. Sklep nie bierze odpowiedzialności za treść danych technicznych sprzętu oraz za zdjęcia zamieszczone w instrukcji.

38. Sklep internetowy nie wypożycza towarów i produktów do testowania i z tego tytułu Zamawiający nie może odstąpić od umowy kupna.

39. We wszelkich sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

40. W razie jakichkolwiek niejasności pytania prosimy kierować na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

41. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją powyższego Regulaminu.

IX. Prawa autorskie
42. Zdjęcia prezentujące ofertę sklepu taniegrzanie.sklep.pl wykorzystywane są za zgodą ich właścicieli, producentów prezentowanych produktów.

43. Zdjęcia wykonane i zamówione przez sklep taniegrzanie.sklep.pl podlegają ochronie Ustawy o prawach autorskich i prawach pokrewnych. Zabronione jest ich wykorzystywanie bez zgody autora do celów handlowych (umieszczanie w katalogach ofert, stronach sklepów, serwisie Allegro).